Tktpnr 27 günlük adet döngüm var ve moralde 14. Gün yumurtlama oluyor. Ovulasyon testi kullanıyorum ve Bu ay 15.Gün yumurtladım sizce sorun muuu ?
Nursel725 Tktpnr hayır tabiki isterseniz 20. Gün yunurtlayın hangi güne denk geldiği hiç önemli değil . Doktorlar onu ortalama söylüyolar .
momsboys Tktpnr önemli olan yumurtlaman ve ertesi gün tekrar yaptıgında silik çizgi çıkması buda catlaması demek
tipikbiryayburcu Birsen2906 Normal canım 2-3 gün ya da 4 gün sürmesi sonrasın da çatlama görmezsen sorun olabilir. İnşallah görmüşsündür, tutsr 🤲🏻
Yildizlardan Birsen2906 merhaba ben de sunu merak ediyorum. Test siliklesince çatladığına emin olabilir miyiz? Mesela lh pik oldu bir iki gün ama yumurta catlamadı kistlesti. Lh yine de inip test siliklesebilir degil mi?
Birsen2906 Yildizlardan onu tam bilmiyorum ne desem yanlış olur ama testlerin siliklesmesini çatladıgini anlama geliyor yoksa siliklesmiyo diye biliyorum ınstagramda birgebenin günlüğü diyer yer var oradaki hanımefendi tüm soruları yanitliyor