Hanımlar merhaba 2 gün önce doğum yaptım. Sezeryan doğum yaptığım için daha normal süt gelmedi kolostrum geliyor. Hastanede ebe bebeği 2 saatte bir yarım saat emzir falan dedi. Az da olsa kolostrum geliyor ama acaba bebek doyuyor mu bilmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olur musunuz? Mama desteği gerekir mi