ATC Erenimmmmmm tansiyonunuza baktırın bence el ayak şişmesi tansiyondan oluyo diye biliyorum doktora gitmenizde fayda var doğum bile başlamış olabilir
Er39 Erenimmmmmm hic zaman kaybetmeden hastaneye gitmelisin gebelik zehirlenmesi belirtilerine benziyor tansiyon yuksekmi.
ATC Erenimmmmmm bi yorgunluk ağırlık var gibi degil mi inşAllah hayırlısıyla sağlıkla doğum yaparsın bugün zamanın gelmiş zaten
Erenimmmmmm Er39 geldim şu an acildeyim tansiyon aksi gibi 11 3 cıktı aşırı düşük şişkinlik başka birseyden olabilir dedi idrar kan sonucu bekliyoruz şu an
neslihan0558 Benimde Haftam aynı 39+5 sadece sabahları ellerim şiş olarak uyanıyorum . Sebebini çok araştırmadım açıkçası . Sizde inşallah bişey yoktur
Erenimmmmmm neslihan0558 böbrek kanaması olmuşum canım o yüzden ani şişkinliğim olmuş. Benimde sabah akşam oluyordu ama dün gece anı ve bariz oldu. Çok kötüydü
Erenimmmmmm ATC Yok canım maalesef. Bugün kahverengi lekeler görüyorum sancılarım da var ama düzenli olmadığı için geri gönderdi. Böbrek kanaması olmuşum dün gece