angels_-mom gecelik ve sabahlık olayı tamamen ekonomik tuzaklığın sunduğu gereksiz bir şey gerçekten. Ben bugüne kadar yalnızca pijama takımının doğumda çok gerekli olduğunu çevremden tecrübe edindim. Doğum sonrası zaten üşüme olayı çok oluyormuş anne için gecelik o konuda riskli zaten. Bence pijama takımı ve hırka en rahat ve mantıklısı