juliet2021 bende 7+2 ve 7+5 de birer damla şeklinde kahve leke olmuştu. Her ikisinde de doktora gittim bebek iyiydi kese de etrafında hiç bir şey yoktu . Progestan ilacını verdi bana yat dinlen dedi. Şu an 8+3 üm çok kalkmamaya çalışıyorum ayağa . Uamrım her ikimize tekrarlamaz . İnsan birden panik oluyor korkuyor