Ben çok üzülerek size hamileliğimi anlatacağım ,gebe olduğum ilk gün dünyalar benim olmuştu çocuğuma bir kardeş geliyordu eşim ve ben çok mutluyduk hamileliğimi öğrendim ve aradan iki gün geçti koronaya yakalandım,koronayı atlattım derken normal hayatıma döndüm sonra ikili testimi yaptım sonra zamanı geldiği için ayrıntılı ultrason İçin Zeynep Kamil e gittim doktora gittiğimde 20. Haftamdı ve herşeyi normal dedi ama ben kalbini göremedim dedi ve beni 17 gün sonra gel dedi sabah erken 17 gün sonra oradaydım ve ilk beni aldı ve yine kalbini göremediğini söyledi ve bende dedimki herşeyi normal ise Kalbini görmemekte olur mu sonra dediki hayır bir perinatoloğa git dedi ve ben Sadi konuğa gittim ve bana kalbinde büyük sıkıntıları olduğunu söyledi ve beni çapa ya gönderdi bende çarşamba günü çapa ya gittim ve çapada bütün dünyam başıma yıkıldı kalbi normal insan kalbi değil dediler bazı damar hiç oluşmamış kirli kan temiz kana karışıyor delik var iki damar aynı yerden çıkımış ve daha bir sürü şey ve açıkça alınması sizin için en doğrusu olur dedi alınması için imza istediler biz o an inanamadık ve başka yerleri araştırmaya başladık Ermeni hastanesine gittik sonra Başakşehir çam ve sakuraya gittik ordada ayrı heyete girdik ama çapa kadar bilgili değillerdi ve ben 25 haftalık olmuştum bu aşamaya kadar ve durmadım kocaelinde bir Prof. Dr Abdülkadir Babaoğlu nu önerdiler oraya gittim ve artık gerçekler acı ama çapadaki ile aynı şeyleri söyledi ve gebeliğin sonlanması en doğru olacağını söyledi ve artık çaresizce yarın gebeliğim sonlanacak çok ama çok üzgünüm Hamilelik benim için kabusa dönüştü şuanda çok korkuyorum size önerim benim gibi haftalar geçmeden 20. Haftanızda en iyi doktor olan perinatoloğa gidin vakit kaybetmeyin çünkü bebeğim büyüdü ve geç öğrendim gerçekleri şimdi normal doğum yaptıracaklar ilk çocuğum sezeryandı çok korkuyorum bana dua eder misiniz manevi açıdan da çok korkuyorum Hamile iseniz Recep Has perinatoloğa muhakkak gidin İstanbul’da çok iyi bir doktor ben herşeyi çok geç kaldım siz geç kalmayın inş bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alın Allah benim yaşadığımı kimseye yaşatmasın ..