Hanımlar merhaba 5+2gebeyim. Gebelikten önceden beridir mantar ve idrar yolu enfeksiyonu ile cebellesiyorum. Gayet rahatken bugün tekrar meydana çıktı vajinal kaşıntı yanma başladı doktorun verdiği kremi sürdüm dahada beter geniş alanda yayılma oldu sirkeli su ile yıkıyorum bundan muzdarip varmı neler yapiyosunuz