Gulyuksel55 tüp bebek merkezinde ekibin başında. Biz aslında tedaviye gidiyorduk. Babam iş kazası geçirince ara vermiştim. Vefatından sonra bir kaç ay gitmek istemedim. Evden falan taşınacaktım. Ilaçları falan komple bırakmıştım ki hamileyim. Şimdi tekrar kendisiyle devam edeceğiz. Çok iyi bi insan. İşini severek yaptığı çok belli.