Bence yaptırılmalı. Aldırsan da aldırmasan da yaptırmalısın. İlerde 3lü 4lü yaptırmak zorunda kalmazsın. Çünkü onların risk aralığı daha geniş. Riskli değilse bile riskli ihtimali veriyo. Ben 2li yaptırdım bi sorun çıkmadı doktorum diğerlerine gerek yok kafa karıştırır onlar dedi.