Esrakuku biz 6+0 da gittik küçücük bir parca vardi, 6+3 te yeniden gitmemiz gerekti o zaman bebegide küçücük gördük ve cok zor duyulan bir kalp atisiydi daha erken olduğu icin, sonrasında 7. Haftada net duymuştuk. Sende sadece kese gözüküyorsa oda normal canım