Merhaba ben 25 haftalık gebeyim şuana kadar etlik Zübeydeye gittim ama çok olumsuz yazılar okudum ayrıca poliklinikteki doktorlardan hiç memnum kalmadım. Tavsiye üzerine Şehir hastanesine geçiş yapmayı düşünüyorum 26 haftalık için hangi poliklinikten randevu almam gerekir? Belli haftadan sonra büyük doğum diye geçiyormuş ona göre randevu alayım dedim. Birde şehir hastanesinde doğum yapıp memnun kalanlar varmı 🙋🏻♀️