Kızlar bugün doktoruma gittim çatı muayenesi yaptı ilk çatı muayenemdi (36+2 haftaligiz) normalde herkes evet acimadigini ve kolay olduğunu söylüyordu bencede kolay ve acısız ama şöyle bir şey var ki benim rahmim gerideymis onu öne çekmek için baya bı uğraştı benim bu yüzden çok canım yandı. Dayanamadım zaten doktorda dedi ilk muayenen olduğu için daha çok acimistir iki hafta sonra tekrar deneyelim dedi çatı muayenesi bu kadar acılı değil dedi randevu verdi. Bu durumu yaşayan rahmini öne çeken yada çekmeden doğum yapan var mı. Hamilelik öncesinde böyle bir sıkıntım yoktu hiç soylenilmedi bana. Hamilelikte olurmuş böyle rahim ağzı geriye doğru gidebilirmis rahim büyüdükçe. Çok canım yandı valla nasıl öne çeker iki hafta sonra bilmiyorum ya. Dayanıklıyımdir acıya vs tabiri caizse canım tatlı değildir yani öyle herşeye ağlayan en ufak acıda bagiranda değilim ama bu baskaydi 😃 dedim heralde bebeğe ulaştı parmaklarıyla