pnrysfdnz 111annee genel olarak cok ilgili degillerdi hemsireler falan ama coxuk doktorundan cok memnun erhan kırlı
Annelikooneko 111annee fatih demircide doğum yapmistim çok memnun kaldım . Şimdi ikinci gebeliğim yine fatih beye gidiyorum
pnrysfdnz Ozel aksarayda yaptim ilk bebegimde 😅 simdi 11 haftalık hamileyim inovaya basliycam sali günü insallah. Ozel aksarayda bi kac doktora göründüm zeki beyde dogum yapcaktim ama dogumum basladiginda hic biri hastane de yoktu haydar bey yapti sezeryanimi
111annee Bende zeki bey e gidiyordum ama dolu olduğu için sevilay hanım a girdik çok ilgiliydi memnun kaldım doğum.ucreti ne kadar odaları nasıl bilginiz varmı
Zuhalaydnn 111annee sezeryan 2500₺ diye duydum canım. Odaları da tek kişilik benim doktorum da Sevilay hanım bende memnunum
Medine3868 Zuhalaydnn benim karnımda 3 hafta ölmüş çocuğa gayet sağlıklı diyip beni zehirleme noktasına getiren bir doktor hastasını bile tanımıyor şikayetçi olduk o kadından ve bilgisiz bir kadın