turkan-4 zynep24 bende bezdim artikk ve normalde hiç ilac içmem ben agri kesici bile benim için extra zor🤦♀️
Bahar2622 zynep24 normalde saatlerce başım ağrısa bir tane ağrı kesici içmezdim simdi günde 4 ilacım 1 iğnem birde d vitamini damlam var 😊 ve mutluyum 😂
meryemisloading Bu kadar abartmayın yaa. Ben 9 tane farklı ilaç alıyordum. Hamileliğimin başından beri. Şuan son 39. Haftadayım daha bu hafta azaldı ilaçlarım.
Enk3333 meryemisloading ay her insan sizin gibi o kadar ilaç mı içsin ne yani 4 tane içen sıkılamaz konuşamaz mı ne kadar garip insanlar var ya