Meltem123 Kızlar biraz önce hapşırdım birden kasigima sağ tarafıma bıçak gibi sanci girdi çok korktum sizde de böyle oluyor mu bişey olur mu
sudamlasi Meltem123 sık sık yaşıyorum birşey olmaz korkma öyle olunca yavaş yavaş bulunduğun yere uzan derin nefes al hemen geçiyo
Kubra_dmrr Oluyor canım kısa süreli en fazla bir dakika sonra geçiyor bide uyku esnasında gerilince de oluyor bende
Ummi Evt cenin şeklini alip hapsuryorm ben yoksa kasigima sablnci grior geçen hapsurdm ciglik attim resmen sanci girmsti
Cerennnnn Bende ağır grip geçiriyorum sürekli hapşırıyorum tutmakta iyi değil maalesef bende de oluyor aynısı hatta hapsırdıktsn sonra lekelenme bile yaşadım çünkü fazla şiddetli hapşırıyorum ard arda o yüzden biraz da dikkat etmek lazım