Buseberenbalcii Kizlar sezeryan oldum 1 sene önce suan bkr kizim var ve 9 haftslik hamileyim nornal dogum yapabiliemiyim bilginiz varmi
Aysenturnaaa Buseberenbalcii 2-3 sene geçmiş olması gerekiyor ve ssvd her doktor da yapmıyor ne yazık ki
rukiyyee Buseberenbalcii yapabilirsin ama her doktor yaptırmıyo malesef araştırıp doktorunu bulman gerekiyo ve maliyetli bi doğum oluyo ne yazık ki bende ikinci çocuğumda yapmayı çok istedim aradan 5. buçuk sene geçmişti ama ne yazıkki maddi yönden imkanlar el vermedi nasip olmadı
Sermec27 Buseberenbalcii 18 ay geçmiş olcak iki dogum arası ama sanmıyorum arası kısa oldugu için riskli denebilir en az arası 2 yıl deniyor bu ssvd de
ulviyedemirbas2 Buseberenbalcii valla bende doktordan sordum hayır dedi bende de 2sene keçmiş ama 5yıl keçmesi lazım dedi bir kaç doktora sordum hatta onlarda olmaz dediler🤷♀️