Kızlar merhaba benim ilk gebeliğim şuan 11+2 haftaligiz ve son 2 gündür de göğsümde çarpıntı hissediyorum ara ara. Kalp çarpıntısı gibi. Kayinvalideme soyledim bebek hareket ettiği zaman kan daha çok harekete geçiyor dedi bebek olduğu için, kan hacmi arttigi icin dedi.🧐Başına böyle bişey gelen var mı🥰