SekerAnne Deneyimle annelerim bebek kanala girdikten ne kadar sonra doğar bunun bi Bilgisi var mıdır??
SekerAnne Erenfamily ben muayeneye gitmeden kesin girdi dedim çok kasık agrım vardı ve baskı vardı sertti kasıklarım hemen doktoruma dedim hocam girmiş mi kanala😬
TubaSari Belli olmaz cnm o benim kızım 29 haftalıkken dönmüştü 39 +3 de doğum yaptım dogum kanalına dönmeyle hemen doğum olmuyo tekrar dönebiliyorda bebek
Erenfamily TubaSari bende 39+2 oldum ufak sancılar ağrılar kasılmalar harici bi belirti Yok kanala girdiğini anlarmıyım ki kasıklarım da baskı var özellikle sabah kalktığım da
SekerAnne TubaSari dönme değil canım benim 37 de döndü, kanala girmek dediğim kafasını biraz rahme yerleştirmek..