buseazizoglu Kızlar 32+3 gebeyim bugün idrar testi yaptırdım enfeksiyon çıktı doktor molcef 400 mg antibiyotik verdi. Bu ilacı enfeksiyon olup kullanan var mı ?
Senayyalcin buseazizoglu Merhaba testi neden verdiniz yani nerden anladınız enfeksiyon olduğunu haftalarımız aynı da merak ettim geçmiş olsun bu arada
buseazizoglu Senayyalcin teşekkür ederim 🙏🏼 bayadır yaptırmamıştım bugün doktor yapalım deyince idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Bende hiç beklemiyordum 🤷🏻♀️
MervErdo Antibiyotik yazacak kadar enfeksiyonunuz varsa size nasıl hiç belirtisi olmaz onu anlamadım bende geçmek bilmeyen enfeksiyona rağmen doktorum inatla ilaç yazmıyo bana sana rahatsızlığı yoksa kullanma diyo
Gzdehnm MervErdo ay benim doktorum da aynı böyle ilk başlarda verdi hastaneye de yatırdı ama sonra çok ilaç verdik yeter dedi şimdi öyle çekiyorum. Gerçi hiç bir ilaçta fayda etmedi artık bende kullanmak istemiyorum
buseazizoglu MervErdo bende anlamadım öyle çok sıkıntımda yok sadece son günlerde karnım az az ağrıyordu afedersiniz o da büyük tuvalete çıkınca geçiyordu. Acaba onunla alakası var mı bilmiyorum 🤷🏻♀️ Bende gebeyken antibiyotik kullanmak istemiyorum fazla ya arada kaldım
buseazizoglu Gzdehnm bana idrar yolu enfeksiyonu ilerlerse erken doğuma kadar yol açabileceğini söyledi sizede böyle şeyler söylediler mi
Gzdehnm buseazizoglu hayır söylemedi ben de bir kaç yerden okumuştum ama elimden gelen bir şey yokki bütün tedavileri aldım hastanede yattım asla geçmiyor. Ama biraz sirkeli ılık su ile taharet rahatlattı diyebilirim keşke başlarda da yapsaymışım