Merhabalar hanımlar daha önce bi kaybım var ve doktorum gebeliği öğrendiğim andan itibaren corasprin kullandırıyor .belirti olarak ciddi halsizlik ara ara gelen hafif mide bulantısı kasık ve bolca bel agrım mevcut . Ama beni en çok yoran halsizlik gerçekten . Sizde belirtiler nasıl kaybı olup psikolojik olarak nasılsınız?