Heyecan varmı nasıl geciyor günler bende kaşıntı başladı el ayakta meyvede yyiyomiyorum şekr testi yaptım birşey cıkmadı ama meyve yiyince o akşam ayaklarım uyuşuyor ayaklarım yanıyor ilginç ama boyle kabızlık desen almış basını gidiyor bı seferde lavaboda zorlanıyorum bebeğe zarar zorlandığımda bebek rahime vurup duruyor o gün 🙁 doktorun verdiği hapta maşaAllah kullanmaktan korkuyom günde 7 kez cıkarıyor 😔 ne yapacağını bilmemekteyim kayısı incir fayda etmedi🤷🏻♀️