Serdar4125 Tes yaptım çok hafif 2cizgi çıktı ama 2cisi çok ama çok az beli oluyor adetimden gecti7gun sizde doğru mu tes
Momy11 Serdar4125 bende test yaptigimda ikinci çizgim hayalet çizgi gibiydi ışığa tutunca görünüyordu ama hamileymisim de kan testinde cikmisti
Candice07 Serdar4125 1 hafta daha bekleyin derim. Ben 15. Gunumde cift cizgiyi gördüm. Ondan öncekiler hep tekti.
Candice07 Serdar4125 ama bildigim max 5 dk beklemeniz. Sonrası dogru olmuyormus. Prospektüsünde öyle yazıyordu.