Hiç korkmayın..
2 gündür denk geldikce kimilerinizle deneyimimi paylasip cesaretlendirmeye calisiyorum. Ancak özellikle post da acmak istedim.
Sizlere şunu çok net söyleyebilirim ki yirtigimda kesim de vardi. Dikişim çoktu. Gece 5de basladi dalgalarim gündüz 16:30 da dogdu oğlum. Gebeligimde son haftalarimi da dogum anlarimi da çook özlüyorum.
Pozitif bakarsaniz yasadiklariniz ne olursa olsun zor gelmeyecek, siz de özleyeceksiniz. Bana güvenin 1 ay öce dogum yapan ic dikisleri halen duran bir anne söylüyor 😙