Hanımlar merhaba, seker yuklemesinden sonra değerler sınırda çıkmıştı dr. Takip önerdi sabah akşam devamlı ölçüyorum galiba değerlerin üstünde açlık 90 civarı bazen üstü, tokluk ise 120 140 civarı.. insulin kullanmaya korkuyorum bebeğime zararı olurmu bu şekilde şekerin… deneyimi olan varmı bu konuda?