Akdgnayca Bez ve ıslak mendil konusunda cok kararsızım e bebekdeki bezi kullanan var mı iyimi kötü mü yada bildiğiniz iyi bi bez var mı yardımcı olurmusunuz 🙏🏻
Aysenturnaaa Akdgnayca yenidoganda kızımda hep Prima premium kullandım maliyet açısından zorlamayacaksa ondan alın ıslak mendil de Molfix yenidoğan ve Prima aqua serisi çok güzel