Nisanurunannesi3850 bence bol bolbez yani Max 20 koysanız yeterli ilk gece siyah kaka yapıyor bol bol☺️ bebeğe en az 3-4 takım kıyafet kendinize ped koyun hasta kulotlari iyi olmuyor çünkü zor oluyor. Ben doğumda aventin göğüs kalkanını kullanmıştım doğumdan çıktım andan beri hiç yara olmadı göğüslerim aşırı tavsiyemdir. Yanınıza rezene çay ve boza alın süt yapması için emziren anne çayı da olabilir. Fotoğraf cekineceginiz takımı ilk giydirmeyin kanlaniyor çünkü birkaç saat sonra mecburen değiştiriyorsunuz ☺️ şimdilik aklıma gelenler bunlar