Gamze100 Merhaba ben bu gun test yapdim 2cizgi ama biraz soluk cikti.resmini burda paylasmak istiyorum ama nasil yapilir bilmiyorum
Nurunannesiii12 Gamze100 hamilesin .benim.erken gebelik testimde çizgiyi çok silik.gormustum kan verip netlestirmistim.daha çok yeniydi senin bebiş ben burdayım diye bağırıyor;) hayırlı olsun
Aysen3434 Gamze100 hay maşşallah nasılda kırmızı çıkmış 😀. Baaariz hamilesin canım hayırlı olsun inşallah kocana sürpriz düşün 😝😝