Momy11 Birsen2906 28 günde adet olan biri olaraktan beklenen adet gününden 3 gün önce yapmıştım çıkmıştı 😇
Birsen2906 Momy11 bende 27 de ama bir iki gün öne geliyordu bu sefer gelmedi 🤭 heral diyom vücudum psikolojim oynuyo 🙈
kivirciginannesi Birsen2906 canım bende spiral vardı. Kızım 2.5 yaşında. Kızımdan 6 ay sonra bi kimyasal gebeliğim oldu. Bende istemiyordum spiral taktırdım. Şimdi 4 ay oldu çıkaralı. Ondan mı tutmuyor diye düşünüyorum. Sen ne zamandır deniyosun
Birsen2906 kivirciginannesi ben hiç bisey kullanmadım geri çekilme yöntemiyle 4 sene koruduk 🙈 bırakalı 4 5 ay oldu ama üstüne bu ay düştük yoksa olsada olur gibiydi
132025 Birsen2906 19unda falan çatlama oldu yanlış hatırlamıyorsam şöyle diyim silikleştiği ilk günüde sayarak 11.günde çok çok silik çizgiyle öğrendim önceden kayıplarım var inşallah sağlıkla tutunur diye tek duam Rabbim herkese sağlıkla kucağına alabileceği evlatlar nasip etsin
Birsen2906 132025 hemen hemen aynıyız benimde bugün 11 gün en iyisi beklemek pazara kadar test alıyım dursun dicem de 🤭 buna ben bile inanmam 🙈
defne09 regle 4 gün varken testte çıkmıştı. hemen hastanede test yaptım beta22 çıkmıştı. Bence varsa hemen çıkar testiniz varsa yarın ilk idrarla yapın 🥰🥰
Drnzgn Birsen2906 iki tane test al ben öyle yapmıştım negatif çıkarsa bir kaç gün sonra bidaha yaparsın beni m ilkinde pozitif çıktı
Birsen2906 Cicekkiz1 ayyy inşallah kuzum valla o kadar stresli Bi durum ki varsada nasıl dogurucam diye düşünmeye başladım allahim aklımıza sahip olsun 🤷♀️
Cicekkiz1 Birsen2906 hiç onları düşünme canım. Varsa eğer hamileliğin tadını cıkar. Hersey Bi şekilde olur Allahın in izniyle 🤲☺️