Almila_koncuy48 Kızlar doktorum 2.800 dedi çok az değil mi 😓boynundaki kordondan olabilir dedi çok kafama takıyorum 😓😓😓
Senayyalcin Almila_koncuy48 Çok az değil mi derken değil ne bebekler var ne kilolarda doğuyor 2800 küveze bile girmez ciğer gelişimi tamamlandıysa boşa evham yapıyorsun
AsiNebi Almila_koncuy48 benimki 29 haftalikken 1750 gramdi doktor az dedi şimdi randevuma daha 1 hafta var ama dert etmiyorum kilosunu bebeğim saglikli olduktan sonra kilosunun az olmasi o kadarda onemli degil hem dogurmakta kolay olacak Saglikli olmasi onemli
Valendia Almila_koncuy48 kızım 38. Haftada 2700 dogdu çokta saglıklıydı hiç korkma hareketlerini takip et insallah saglıkla alırsın kucagına
cgla29ony Almila_koncuy48 Allah’ın izni ile hiç birşey olmaz canım korkma önemli olan sağlığının iyi olması Rabbim sana bağışlasın üzme kendini Rabbim koruyor hamdolsun. Sagsaglim kavuşalim yavrularımıza inşallah canım 🤲🌼
Almila_koncuy48 Senayyalcin doğumda çıkamaz güçsüz diyor çevreödekiler ona kafa takıyorum boynunda kordonda var
Kdrgmz Sağlıklo olduktan sonra neden dert ediyosunuz 3 kilo 5 kilo doğsa allah göstermesin sağlıksız olsa daha mı iyi doğduktan sonra anne sütü vs zaten toparlanıyo bebekler doktor bi sıkıntı görmediyse kilosunda takılmayın bence
Bebeksum Kdrgmz Almila_koncuy48 ben 1800gr doğmuşum gayet de sağlıklıyım çocukluğum da aynı şekilde geçti 😌 hiç sorun olmaz inşallah 🙏🥰
Senayyalcin Almila_koncuy48 Boş konuşuyor bu insanlar fikrini sorma milletin her ağızdan bi laf çıkar inanma sen
Zeyzey055 Almila_koncuy48 takmayın kafanıza ben ve eşim 30 yıl önce 1800 gram civarı doğmuşuz 9 aylik doğmuşuz küveze falan da koymamışlar bizi.simdi masallahimiz var 🤣🤣👼🏼👼🏼💋
[silindi] Almila_koncuy48 cevrendekiler doktor heralde? Normal zamanda dogan bir bebegin 2500-4000 gr arasi dogmasi normal. Allah askina hepimiz ayni yapida miyiz da bebekler ayni kiloda dogsun?
Zeynep0606 AsiNebi cnm benim 28 hafta 1160 grm sen de az diyorsan yani bence masallh baya guzel.kilosu🧿
Aselminaaa Almila_koncuy48 bebegin bogazinda kordon varsa sezeryan olmuyor mu ben mi yanlis biliyorum
Pinar_14 Almila_koncuy48 son haftalar oğlum da kilo alımı olmadi sonuc olarak 2630 gr dogdu. Küveze gerek olmadi hastaneden cikarken 2500 e düştü. Ama inanın sağlıklı ise hic sorun değil lütfen üzülmeyin. Doğduğunda ne kadar zayıf derlerse aldırmayın. Sizin gibi anneler ile karşılaşınca yazmadan edemiyorum çünkü benim de basimdan gecti. Suan oğlum 7 yasinda 38 kilo 🙈 yani büyüyorlar ve ben zamanında bana acıyarak bakanlara simdi gülerek bakıyorum 😏😏 şimdi kızıma hamileyim yine küçük bir bebek olabilir deniliyor inanın tek sorun kilosu olsun. Saglikli olsunlar da 🤲 üzülmeyin ve hamileliginizin son haftalarının tadını çıkarın 🥰
Aselminaaa Almila_koncuy48 anladim cnm bilmiyordum saol soyledigin icin. Saglikla alirsin kucagina yanilmiyorsam bi youtuberda bebegi bu kilolarda dogdu normal dogum ile istersen ismini soylim izle videosunu belki icin rahatlar biraz oda normal dogum yapti
Ftmm Almila_koncuy48 ben de 38 oldum bugun bize de 2.800 az dedi ama baska sorun yok dedi canım bu son iki hafta yedıklerımıze dikkat edelım
Deniztrn Almila_koncuy48 2500 itibaren normal kilo olarak görülüyo.. ne güzel işte 4 kilo çocuğu doğurmaktansa böylesi daha iyi 😅😅 inşallah benimki de minyon bebiş olur 😅
Minnak_annesi34 Almila_koncuy48 takip bebeginide kendinide uzme kilosu gayet iyi 2 kilo dogdu yegenim Arkadaşım 2 900 ablam 3 kilo 50 gram doğurdu birseycik olmaz 1 kilo bile dogmayip masallahlari olan bebekler var rabbim ne derse o olur😇kuvezede girmez hic uzme kendini
Deniztrn Minnak_annesi34 neyse sonunda sezeryanı okuyunca bi oh çektim 😅😅 Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ❤️❤️
_Elifffffff_ Almila_koncuy48 kızım doğduğunda 2780grm ’di çok şükür hiç bir sağlık sorunu olmadı doğduktan sonra daha hızlı kilo alımı olmuştu. Bu kadar takmayın bence kiloya riskli bir kilo değil sağlıkla gelsin
Eylul2107 Benim kızım 3500 doğdu smdi çöp gbi bi arkadaşın da prematüre doğdu masallahi var bence sıkıntı yapmayin , gayet iyi kilosu zaten dogduktan sonra cok hızlı kilo aliyolar