Melo3535 Ebrukarayali sezeryan ve normal doğum 5 bin o zaman değişmiyor dimi bide doktorunuz kim doktordan da değişebiliyormuş
Melo3535 Ebrukarayali bende pınar hanıma gidiyorum zam dan sonra sormamıştım doğum ücreti içinde bebeğin fotoğrafı falan çekiliyor mu ben doğum yapan bi bayandan duymuştum fotoğraf çekimi yapmışlar ama
Susamtanem2 Ebrukarayali masallah sona gelmişsiniz şuan hangi hastanedesiniz meltem hanımı neden bıraktınız
Ebrukarayali Susamtanem2 Çok şükür 🤲 galen hastanesine gectim. Ata sağlık malesef herşeye para gözüyle bakmaya başladığı icin bırakmak zorunda kaldm. Sürekli test istiyolardı ben de 4.ayımda bıraktm