Merhaba haftam üstte yazıyor. Sağ kasığımda ağrı şiddeti artıyor ama nişanım veya suyum gelmedi. Göbek deliğim şişip şişip iniyor yürürken sağ ayağımın üstüne basmakta dahi zorlanıyorum ve bacaklarım titriyor doğum belirtisi böyle birşey mi? Göbeğim iyice aşağıda midemin orası altı boşaldı resmen ve kasığımın orası şiş