Ben de yeni düşük yaptım kürtajsız kendiliğinden çok şükür rahim temiz dedi doktor ama yine de 3 ay korunun dedi, sürenin ileri atması biraz moralimi bozdu tabii 3 ay korun sonra da kaçıncı ayda tutacak belli değil falan ama kısmet böyleymiş 🤷♀️ internette 3 ay beklemeye gerek olmadığını yazan yerler de var ama hem devletteki hem özeldeki doktorum birbirinden habersiz 3 ay korun dediler bu süreçte ben de vitamin değerlerime falan baktırdım düşükse ilaç alıcam eb azından 3 aylık sürede bedenimi toparlayayım diye. Allah isteyen herkese sağlıkla hayırlısıyla tez zamanda nasip etsin inşallah