Kızlar muaynem vardı tam 32 olduk bugün doktor bebegin kalp atımlarını uzun uzun dinledikten sonra kendini cok mu yoruyorsun evde dedi bende bu aralar hic oturmak yatmak istemiyorum sismis gibi hissediyorum yatınca dedim evde öyleyim surekli dolanıyorum doktor bol bol dinlen guzel beslen dedi neden böyle bisey demis olabilir sordum sıkıntı yok biraz dikkat et yeterli dedi ama kafama takıldi🙄