dugmeninannesiii merhaba , sezaryen gününüz net olarak belli mi ? Benim de şuan 26+3 , sezaryen olacağım ben de. Yarın doktor kontrolümüz var tahmini olarak mı gün veriliyor yoksa net şu tarih diye kesin bir tarih alabildiniz mi ? Ben şuan arkadaşımın önerdiği doktora gidiyorum , 38. Haftada sezaryene almış tam. Benim de o şekilde olursa muhtemelen 17 Mayıs