katipannee Merhaba kızlar progestan 100 mg kullanıyorum günde 1 tane. Ama şuan ilacımın bir tabletini bulamıyorum sanırım yanlışlıkla çöpe gitti doktora yazdırsam bile eczane elinde var gözüküyor diye vermeyecek . Para ile satın alınıyor mu ?
drn05 katipannee ben para ile satın almıştım doktorumla telefonda haberleşmiştik başla diye eşim gidip almıştı hemen
minimicki katipannee alabilirsiniz reçetesiz 60 TL gibi bir rakam oluyor reçeteyle daha çok uygun yalnızca
Betuledem katipannee ben hep reçetesiz alıyorum, 40 küsür lira paketi. Öyle elinde var diye verilmeyecek bir ilaç değil rahat alabilirsiniz
katipannee drn05 yaa eğer reçetesiz alınıyorsa yarın eczaneden alıcam 10 günlük ilaç kayıp yer yarıldı yerin dibine girdi sanki
katipannee Cicek10 ben de yeni başladım kullanmaya sağlık ocağına sormuştum hatta uzman hekim mi yazması gerekiyor yoksa aile hekimi de yazabilir mi diye aile hekimi yazınca da devlet ödüyormuş daha uyguna geliyor. Ama reçetesiz alınma diye düşündüm evde dört döndüm napcam ben diye 😀
katipannee minimicki ilk aldığımda evet hekim yazmıştı uyguna gelmişti ama şuan ilacımı kaybettim yazdırsam da devlet karşılamaz elimde var görünüyor 😓
katipannee Betuledem teşekkür ederim bundan sonra yazdıramazsam ya da yine kaybedersem ücretli alırım artık😀
katipannee mercimeginanne progestan deyince hekim reçete etmeden alınmaz gibi bir algı oluşturuyor insanda 😀 biraz korktum açıkçası şuan rahatladım. Hamilelik bana çok unutkanlık getirdi 😓 neyi nereye koyduğumu unutmaya başladım
Cicek10 katipannee bende bir kutu var öylece duruyor bir tane kullanmıştım sadece adet oldum bıraktım 😁 o da kaldı şimdi kullanmadım hiç yakın olsak da verseydim 😁😁
katipannee Cicek10 çok düşüncelisiniz teşekkür ederim 😀 valla ücret ile alınmasaydı talepte bulunabilirdim yoksa başka nasıl temin edebilirdim ki 😀 nerede oturuyorsunuz