SeymaAtes Prensesannesi43 biz 26+4 olduk🌸 gece yatmadan derowipe ve bephantol sürüyorum daha hiç çatlağım olmadı.🙏
Niiiisannn Göbeğimin alt tarafında çatlak oluştu ilk başta çok dert ettim ama şimdi alıştım sanırım. Ama günde üç kez yağlamayı ihmal etmiyorum yinede çok fazla olmaz belki 🤔 34 haftadayız. Senin ne zaman oluşmaya başladı ??
Prensesannesi43 Niiiisannn canım ben doğum yapalı 7 ay oldu hamileyken sadece 2 buçuk kilo aldım dolayısıyla hamilelik çatlağım olmadı. Benim derdim kızken kiloluydum 20 kilo kadar verdim ondan kalma çatlaklar camomo sıkıyo. Gorumcemin 36 da heryeri bir gecede mosmor çatır çatır çatladı bünye meselesi ne sürersen sur catliyo
Nalsaevirsa Niiiisannn benim de 2 3 tane vardi 😂 onlar benim bebegimin hediyeleri diye seviyordum. 37. Haftadan sonra hiiic bakmadim 😂 o kadar bakmadigimi dogum sonrasi farkettim cunku dogum sonrasi karnim harita gibiydi 😂 hala da öyle.