cemilev Merhaba güzel anneler 14 +3 günlük hamileyim 12. Haftada ikili testimi yaptirdim ultrasonda hersey guzel cikti ense kalinligi burnu hersey temizdi fakat kan tahlilinde yasimdan dolayi riskli ciktim ve doktorumun onerisiyle Panorama denilen Amerikaya gonderilen bir test yaptirdim sonuclarimda 19 Haziran da gelicek aranizda hic benim gibi olan var mi testi yaptirip sonucu iyi. Gelen var mi ??
Meltem123 cemilev çok sacma çünkü yaşın risk grubunda değil bende 28 yaşındayım ve bole bişey demedi doktorum bence sen gittiğin doktoru tekrar gözden geçir canım
Betulllll Yengeme aynısı oldu o testi yaptırmadan yazsaydın keşke yapılan test inanılmaz zararlı ve inşllh sonucun hayrlı çıkar yaştan dolayı öyle çıkıyor hiç gerek yok abd ye giden testin yapılmasına dedi doktoru hekim cok önemli allah korkusu olcak bir insanda böyle zararlı testleri tıp emrediyor diye yapıyorlar yazıklar olsn böyle hekimlere . Hele aldırmayacajsanız gerek hiç yoktu çünkü asla müdahale yok .
cemilev Betulllll Canim benim bu test kan testi sadece amniyosentez değil ben kabul etmem zaten kan testi olduğu icin kabul ettim
Sunu cemilev canım ben ilk çocuğumu o yaşta doğurdum riskin adından bile bahsetmediler, şimdi 34 yaşındayım diye korkuyorum ben gayet doğal olarak ama sende neden sıkıntı oldu anlamış değilim. Çünkü yaşın çok genç daha
Cerenora Ben 33 yaşındayım risk çıkmadı. Kan değeriniz riski yükseltmiş olmalı. Ultrason verileri iyiyse kan testi de iyi gelir👍
cemilev Cerenora Ultrason verilerim güzel çıktı cok şükür ama kan değerim 1250 olması gerekirken 1254 mus yasıma göre riskli.ymis