Dygkeser Kizlar yarin ayrintiliya gireceğimiz okdar stresliyim ve okdar korkuyorumki anlatamam dua edin hersey yolunda olsun evladımin saglik haberini alayim belki gereksiz korku diyeceksiniz ama 3 tane kürtajım kaybim var haliyle yüreğim agzimda
Sermec27 Dygkeser ben de öyleydim 2 kaybım var ama cok şükür bir sorun cıkmadı sadece cok az su fazlalıgı cıktı doktorum onu sorun etme dedi ben son zamanlarda çok fazla meyve ekmek makarna karbonhidrat tükettim onunla da ilgisi olmuş olabilir su an dikkat ediyorum yememe inşallah o da düzelmiştir inşallah güzel haberler alırsın rabbim kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲 🥰
Duygus97 Dygkeser yarın ben de gireceğim vallahi saat geçsin yarın olsun diye uyumaya çalışıyorum yok. Önceden kimyasal gebelik geçirdim sadece ama aşırı derecede meraklanıyorum. Hastaneden mutsuz çıkarım diye çok korkuyorum allahım korkularımızı yaşatmasın inşallah güzel haberlerle mutlu mutlu döneriz yarın evlatlarımızı bize bağışlasın
Deniz95 Dygkeser bende Bugün girdim ultroson. Dün bende aşırı heycan ve stres yaşamıştım. İnşallah detaylı ultrosonunuz çok güzel geçer ☺️
Dygkeser Sermec27 nekadarlik oldun canim ben cokta kilo alldim ne bulsam.yiyorum saglikli sağlıksız istahliyim baya :) insallah canim inan yüreğim agzimda yarin aksam nasil olur blmiyorum boğuluyorum sanki:(
Sermec27 Dygkeser 23 haftalık olduk canım Allah iizn verirse Allaha sıgın canım o ne derse o olcak cok zor ama vardır rabbimin bir bildiği hep dua et rabbim bu sefer kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲
Dygkeser Sermec27 Amin canim inslah nasip.olr hepimiz evlatlarımıza kavuşuruz ilk cocugun mu canim varmi haYtta baska
Sermec27 Dygkeser yok canım yaşayan evladım yok 11 ay önce ilk oğlum melek oldu rabbim bu oğluma ömür versin inşallah senin var mı başka yavrun
Dygkeser Duygus97 Amin canim benim duyguların ayrintili ultrason günü yarin demekki kacta senin riksli gebelik doktorumu yapacak çekimi insllah mutlu haberlerle doneriz
Duygus97 Dygkeser aynen öyle herhalde 😊 21+3 haftalık oluyoruz yarın saat 9.30 da inşallah Allahtan erken saate almışım 🤭senin kaçta?
Dygkeser Duygus97 bende 20+6 gun olacağım aksam 8.30 da benimde cok gec ise gideceğim blk8 zaman geçer bakalim
Sermec27 Dygkeser hayırlısı böyleymiş canım vardır rabbimin bir bildiği ne verirse razıyız rabbim karnımızdakine ömür versin inşallah 🤲
Duygus97 Dygkeser aynen işe gideceksen zaman geçer inşallah hayırlısı olsun yarın güzel haberlerini bekliyorum o zaman 😊
Duygus97 Dygkeser canım ben çıktım detaylı cok güzel geçti hiçbir sıkıntı yok elhamdülillah. Allahım sana da güzel haberler almayı nasip etsin inşallah çok heyecanlıydı ama cok güzeldi çok şükür 🤲🏻