LETHE Betulszr öncellikle beklentinize bağlı diyim. Olumlu yönleri telefon numarasi paylaşması ve esleride iceri almasi
Mineozturk3414 Betulszr ben gidiyorum şimdilik memnunum herhangi bir sorunla karşılaşmadım kendisinde
benanerva Betulszr ben 2 aydir oma gidiyorum cok seker bir bayan ben sevdim devam etmeyi de dusunuyorum. Dogum da falan nasıl bilmiyorum ama..
Betulszr LETHE ilk muayenemiz güzel geçti ondan önce de saadet hanıma gitmiştim ikisi arasında karar vermek istiyorum oyüzden sordum aslında
LETHE Betulszr cok fazla aciklayici değil soru sorarsan cevap verir cevap tatmin edermi bilmiyorum muayene süresi 5 10 dk en fazla. Saadet hnm yoğun bie doktor kontrol.randavusu bile bulamiyorsun
Betulszr LETHE şuan izinde zaten kendisi oyüzden nergis hanıma gitmek durumunda kaldım öyle olunca da iki doktoruda deneme şansım oldu
Kubb77 Bende nergiz hanıma gidiyorum aslında ilgili bir bayan. Ama yinede 1 2 muayeneyle karar vermek istemiyorum