Pammuk canım ben 13 yıl uğraştım çok acılar çektim tam umudumu kaybettim an rabbim karşıma doktorum Eray caliskan doktoru çıkardı tüp bebek yaptık ve ben transfere gideceğin gecesi teheccum namazı kıldım dua ettim ve hastaneye gidene kadar dua ede ede gittim Rabbime şükürler olsun oldu tuttu ve şuan 21+1 haftalık hamileyim bizim durumuzdakiler için doktor çok önemli maddiyatim el veriyorsa özele ve profesore git