TuEy kaçıncı haftaya kadar yapılıyor bilmiyorum ama herhalde bu forumda 5-6 defa açıkladım bu durumu. Şeker yüklemesinin bebeğinize söylendiği gibi çok ciddi zararları yok mantıkende olamaz. Aç karnına yapılmasının sebebi şekerin minimum sürede maksimum ne kadara ulaştığını görmek. Bunu açlık/ toklukla anlamak zor. yani yaptırdığınızda şekeriniz maksimum ne olacak onu öğreniyorsunuz. Yükleme denilen şey tolerans. Kesinlikle zararlı diyenleri tam olarak anlayamıyorum. Şekeriniz varsa ve bilmiyorsanız bebeğinize ve kendinize en büyük zararı verirsiniz. Alacağınız 50-75 mg glikoz. Büyük bir bardak soğuk şekerli su içiyorsunuz. Gün içerisinde bol su tüketin ben yaptırdım bebeğimde de birşey olmadı gayette sağlıklı gayette hareket etti hatta şekerli suyu içerken bile tekme attı. Yani bazı şeyleri herzaman takmamak lazım