Elif3425 Herkese merhaba bugün 10. Haftaya girdik her şey çok güzel gidiyor ama karnımın sol tarafında bi baskı var, sızlama var gibi hissediyorum sizce bu normal mi 😭
Zeynouur Elif3425 ya evet o baskı benimde var ama tam sol göğsümün altında bişey batıyo gibi bende 9. Haftamdayımm 🤦🏽♀️
Zeynouur Elif3425 normaldir ya sonuçta büyüyor bizimde bir yerlerimizde ağrıyla vs bunu hissedecez kanama olmadıkça korkmaya gerek yok bence