Hatta covid olduğumu öğrendiğimde ona msj attım beni bi azarladı. Kendiside benim yüzümden korona olabilirmiş bilmem ne diye. Şok olmuştum çok ters konuştu benimle. Ben bebeğe olumsuz bir durum yansır mı diye sordum. Ama o benim endişemi dindirecek birkaç birşey demek yerine benide sekreterimide riske attınız ben yaşlıyım siz gençsiniz gibi söylemlerde bulundu. Uzun lafın kısası yıldız hanım pişmanlıktır.