Arlex Arkadaşlar Bu aralar fazlaca yanma oluyor ve sürekli akıntı var. Doktora da haftaya gidicem. Ne iyi gelir? Ne yapabilirim? Önerisi olan var mı?
Mlk8 Arlex idrar yolu enfeksiyonunuz olabilir mutlaka doktorunuza danisip tahlil isteyin gebelikte enfeksiyon cok önemli.gecmis olsun🌸
nurell Arlex idrar yolu çok çektiriyor canim ya bende çok içiyorum ama banamisın demiyo usutmemeye de dikkat et hala cekiyorum o sikintiyi
Arlex nurell ya şu an 22 haftalık hamileyim 7 . Hafta da vardı su da eritilen bir şey vermişti ama onun da hiç faydası yoktu şimdi yine arttı
bsrsll Arlex bence doktorunuza gidin erken doğum riski yaratıyor enfeksiyon. Bana antibiyotik ve fitil verdi bir haftalik
nurell Arlex öyle oluyor benim hala devamcediyo bende tahlil vercem bu hafta tekrar bakalım baaka tedavi uygulayalım dedi geçmezse
Arlex bsrsll pazartesi gitcem o zaman söylicem. O zamana kadar varsa geçici bir şey onu öğreneyim diye yazdım aslında