Arkadaşlar yarın sabah 8 de sezeryan olacağım belli oldu ve bu benim 3. Sezeryanım yaşım 30 ve doktor bugün tüplerini bağlatmak istermisin dedi bende hayır istemiyorum dedim beni baya korkuttu doktor yok bu ameliyatta zarar görebilirsin 4. De ölüm sirki var falan diye acaba risk varmı çok korkutucu konuştu 🥺🥺