Himom Dün gece yatarken belimde sancı vardı sabaha karşı yine sancıyla uyandım belim kasıklrım baya ağrıyordu hatta böbreklerim de. Yaklaşık bir saat uyuyamadım düzenli olmadığı için hastaneye de gitmedim bugün yine ince ince ağrıyor belim ve kasıklarım.. ve çok halsizim ve midem de bulanıyor yazmaya bile halim yok. 37 haftalığız doğum yaklaşmış olabilir mi böyle belirtileri olup ardından çok vakit geçmeden doğum yapan var mı
ADamla Himom benim de birkaç gün önce öyleydi gece defalarca uyandım, ağrım vardı. Sabah bebek hareketleri olmadığı için gittik. Derin uyuyornuş ama aynı yaşadıklarınız sancıymış bende. 1 cm açıklık var ondan dolayı bu sancılar dedi. Açılmalarınız başlamış olabilir. Bir gitmekte fayda var bence. Nstye bağlayıp kontrol etsinler. Bende ara ara bu ağrılar devam ediyor. Kanala girmeye uğraşıyormuş.
koalababy Himom benimde belimde vardı canım bugün çatı muayenesi oldum ben dedim heralde açılma oluyor ondan ama açılmam yokmuş 🥲 yalancı sancılar sanırım
Himom ADamla vajinamda da inanılmaz bir acı sancı olmaya başladı bacaklarımı hafif ayırarak yürüyorum birleştirince çok ağrı oluyor sizde de öylemiydi.. acaba kanala indi mi inmeye mi çalışıyor anlamadım 😞
ADamla Himom yok o derece değil ama ara ara oluyor ama özellikle bugün kanala inmeye çalışıyor dedi ve bir dolgunluk bir ağrı hissediyorum. Bir doktora gidin siz baktırın bence. Çok yüksek ihtimal ya inmiştir ya da iniyordur.
G92 Bende de dün sizinki gibi durum vardı, çok ağrılarım oldu, sabah doktora gittim 2 cm açılmam varmış, sancı da o yüzden olmuş, ama sabah agrim geçmişti, nstden de bir şey çıkmadı
Himom koalababy evet yalancı ama bari kanala indiğinden ya da açılma olduğundan olsa da bir işe yarasa 🙇🏻♀️
G92 Himom bir sonraki kontrol 11- Mart dedi,ama 11 marta kadar büyük ihtimal doğurursun dedi, inşallah dediği gibi olur diye bekliyorum