esinaltintaas ben hamileliğimi öğrendiğim zaman acilden gitmiştim. Sancım vardı ve çok canım acıyordu. Beni ve birde karnı burnunda doğurmak üzere kadını 15 dakika sebepsiz yere kapısında bekletti. İçeride asistanıyla bildiğin günlük o ne yapmış bu ne yapmış diye sohbet ediyordu. Kahkahaları ve konuşmaları dışarı geliyordu. İçeri alınca birde “ay beklettik sizi günün özetini geçiyorduk ” diyip boş boş güldü. Yaptığı gerçekten çok saygısızcaydı. Orada sancılı ve acile gelmiş iki hastayı öyle bekletip bu şekilde bir savunma yapamazsın. Büyük konuşmayayım ve allah düşürmesin ama o doktora bir daha hayatta gitmem. Doktorlara tabi ki saygım var fakat Seher Çınar’a kesinlikle hiç saygı duymuyorum.