rabiaksoy. Valla bacım herkesinki aynı olmuyo biz tek yumurta ikiziyiz 10+3 ama 1 hafta mide bulantısı ya gördüm ya görmedim oda ilk zamanlar bide ikizlerde daha fazla oluyomuş ben sadece şuan çok yemek yiyemiyorum tek sıkıntım o allah kolaylık versin bütün anne adaylarına❤❤