Nazliinan2015 18.haftadayım 2 hafta öncesi daha net hissediyodum bebeğimi ama bu ara hiç hissedemyrm detaylı ultrasyona 2 haftamız var ve 2.gebeliğim sizde de oluyomu kızlar korkuyorum bazen
minikturta Nazliinan2015 ben 20.haftadayim 3 4 gündür hissetmeye başladım oda geceleri bence normal 🤩