herkese merhaba hamiş arkadaşlarım 🥰 ben 11 haftalık hamileyim ve insülin direncim yüksek hamile değilken diaformin 1000 mg sabah akşam kullanıyordum doktora sordm dahiliye ye yönlendirdi dahiliye kadın doğum karar verecek dedi şaşırdım kaldım ben napayım bilgisi olan var mı ?